03-01-2022 - Fossa del Gegant-volta per la vall de coma de vaca-canal E Fossa del Gegant
03-01-2022 - Canal-Pic dels Tres Estanys
04-01-2022

Dia totalment diferent als 4-5 últims. Ambient fred i amb vent.
Sortim del santuari amb tota la neu ben dura i agafem el 1r torrent que surt a la dreta quan ja hem encarat cap a 9creus. Pugem uns 200m amb esquís I els altres 250m caminant per fora del torrent ja que la neu té una cap de crosta i ens enfonsem molt.
Just abans de la carena ens equipem perquè és gira un vent que, sort que ve a favor i ens ajuda, però apreta de valent.
Quan arribem a la carena anem fins al collet de Fontnegre i el que volem es baixar una canal que hi ha just abans d'arribar al cim de la Coma del Clot.
La canal té neu però el 1r tram està força bé: el 2n tram, el més dret, la neu està força dura i ens demana el màxim d'atenció; i el 3r tram, s'estreny però el trobem amb la neu ja transformada i d'aquí al fons ja disminueix el pendent i es disfruta molt.
Remuntem direcció a la Fossa del Gegant i canviem de vall per la matexia canal que vam fer ahir: la trobem molt més dura que ahir i sort que vam obrir traça perquè l'aprofitem per no calçar-nos esquís.
D'aquí ja baixem cap a Núria pel torrent força més dur que els adrrers dies.